dimecres, 9 de gener del 2013

Treball en equip

Crec que, si bé al llarg de tot el projecte hem hagut de superar certs entrebancs i la feina en equip s'ha vist certament perjudicada, en aquesta darrera pac cal tenir present que les festes han complicat una mica les coses. Gairebé tots hem estat absents degut a les festes, sigui pels motius que sigui: alguns de nosaltres degut a les reunions familiars i les vacances fora de casa i d'altres perquè ens han ampliat la jornada laboral degut a la campanya de Nadal.
El fet és que tot plegat ha comportat que la comunicació, com he esmentat abans, hagi estat força escassa i haguem procurat enllestir la feina cadascú pel seu costat, de manera que en aquesta darrera pac crec que no podem destacar precisament el treball en equip i la uniformitat del resultat del projecte: tot plegat ha estat una mica un campi qui pugui que s'ha fet palès sobretot en el resultat final del projecte ja que ens ha mancat temps per tal de posar-nos d'acord per fer una revisió final del projecte per polir-lo de faltes ortogràfiques, unificar el format, afegir més enllaços, etc. He de dir que jo, per la meva part, vaig haver de demanar un parell de dies més al consultor i als meus companys per tal d'enllestir la meva part del projecte -com ja vaig esmentar en la presentació al fòrum- degut a que a la feina em demanaven que treballés més hores del que realment em pertocava i vaig aparcar temporalment l'assignatura, de manera que en sóc una de les principals culpables i en demano disculpes.
Finalment m'agradaria destacar, però, que tot i que el resultat final potser no és ben bé el que esperàvem, celebro haver aconseguit arribar fins al final del trajecte relativament sans i estalvis. Bona feina, companys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada